فوت کوزه گری فروش در فضای مجازی و اینستاگرام

اگر افزایش فروش در اینستاگرام را همان قله‌ای بدانیم که می‌خواهیم به آن برسیم نیاز است شما آشنایی خوبی با الگوریتم اینستاگرام داشته باشید.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر فوت کوزه گری فروش در فضای مجازی و اینستاگرام

به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناوری گزارش خبر، فرقی ندارد یک کسب وکار بزرگ داشته باشید یا کوچک، فروش در اینستاگرام قواعد خاص خودش را دارد. افرادی که رازهای فروش اینستاگرامی را می‌دانند با 200 نفر فالوور هم فروش خوبی دارند. دقت کردید به جای گفتن 200 تا فالوور گفتیم 200 نفر. خوب این‌ها چه فرقی می‌کنند؟
اولین نکته برای افزایش فروش در اینستاگرام دانستن همین نکته است. فالوورهای شما انسان هستند. پس از رفتارهای ربات گونه یا خشک و بدون احساس به شدت پرهیز کنید.
دومین نکته را می‌خواهیم با یک مثال به شما توضیح دهیم:
فرض کنید شما یک کوهنورد هستید و می‌خواهید به قله برسید. برای این هدف شما باید آشنایی لازم با مسیر، تجهیزات کامل و یک راهنمای باتجربه داشته باشید. اگر افزایش فروش در اینستاگرام را همان قله‌ای بدانیم که می‌خواهیم به آن برسیم نیاز است شما آشنایی خوبی با الگوریتم اینستاگرام داشته باشید.

الگوریتم اینستاگرام به این صورت است که اگر تعامل مخاطب به وجود نیاید (عدم لایک،کامنت، ذخیره، اشتراک گذاری) پست‌های بعدی به کاربران نمایش داده نمی‌شود. زیرا اینستاگرام عدم تعامل کاربر را بر مبنای پایین بودن کیفیت محتوا می‌گذارد. در نتیجه باید سعی کنید با تولید محتوای با کیفیت مخاطب هدف را به سمت پیج خود جذب کنید.


افزایش فالوور هدفمند در اینستاگرام
فالوور واقعی شخصی است که امروز یا در آینده به محصول یا خدمات شما احتیاج پیدا می‌کند؛ پس شما را دنبال کرده تا در روزی خاص از شما خرید کند.
اما بهتر است این سوال را از خود بپرسید از بین هزاران پیچ دیگری که محصولاتی مشابه شما دارند چرا افراد باید پیج شما را دنبال کنند؟ این روزها همه می‌دانند افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام فقط از طریق تولید محتوای متناسب و مورد نیاز مخاطبان و مشتریان است. شما باید مخاطب هدف خود را بشناسید، برای افزایش فروش در اینستاگرام باید با آن­ها در ارتباط باشید تا سلیقه مخاطبان خود را بیشتر بدانید و متناسب با نیاز و دغدغه های آن‌ها به تولید محتوا بپردازید.
تولید محتوای مداوم و طبق اصول کاری، سخت و زمان‌بر است که اکثر کسب و کارهای بزرگ و کوچک برای حفظ تداوم و کیفیت محتوای پیج شان آن را برون سپاری می‌کنند. آژانس دیجیتال مارکتینگ راز آماده تولید محتوای متناسب با کسب و کار شما برای افزایش فالور هدفمند در اینستاگرام است.

افزایش فروش در اینستاگرام
برای افزایش فروش در اینستاگرام تولید محتوای همیشگی و متناسب با مخاطبان هدف‌تان کافی نیست. اعتماد لازمه اصلی هر تجارتی است. برای ایجاد اعتماد و افزایش فروش راه‌های زیر را پیشنهاد می‌کنیم:
- منتشر کردن صدا، تصویر یا متن رضایت مشتریان بعد از دریافت خریدشان
- مشاور باشید، نه فروشنده. اگر مشتری هر بار فقط سوال کرد؛ اما خرید انجام نداد باز هم با حوصله پاسخگوی سوالاتش باشید. به جای ناراحت شدن به دنبال علت نهایی نکردن خرید آن‌ها شوید.
- بعد از خرید مشتری را رها نکنید. خدمات پس از فروش، پرسیدن میزان رضایت مشتری از محصول خریداری شده باعث دلگرمی او می‌شود. یادتان باشد هر مشتری راضی چند مشتری جدید را به همراه دارد.
- دادن یک هدیه کوچک یا تخفیف برای خرید دوم شوق افراد را برای خرید بعدی از شما چند برابر می‌کند.

چگونه در اینستاگرام تبلیغات موثر انجام دهیم؟
حتما این ضرب المثل معروف را شنیده‌اید «هیچ بقالی نمی‌گوید ماست من ترش است». تقریبا اکثر افراد به تبلیغات اعتماد ندارند و آن‌ها را نتیجه یک دروغ بزرگ می‌بینند؛ اما هر کسب و کاری برای شناخته شدن و فروش بیشتر به تبلیغات نیاز دارد. برای اینکه تبلیغات‌تان اثر بخشی بالایی داشته باشند بهتر است در قالب تجربه مشتری یا افراد مورد اعتماد مردم صورت گیرد. به این نوع تبلیغ wom (word of mouth) یا تبلیغ دهان به دهان می‌گویند. در این نوع تبلیغ دو نکته کلیدی وجود دارد:
چه کسی (mouth) چه پیامی (word) را منتشر ‌کند؟
برای قسمت word شما باید یک محتوای با کیفیت، خلاق و جذاب را تولید کنید. برای قسمت (mouth) یا چه کسی تبلیغ شما را انجام دهد، بحث تخصصی‌تر می‌شود. برای اینکه تبلیغ‌تان به یک نتیجه مطلوب برسد باید از طرف کسانی معرفی شود که مردم به آن‌ها اطمینان دارند، مخاطب پیج‌شان با نوع تبلیغ شما متناسب است، در تبلیغات قبلی نتیجه خوبی را رقم زده‌اند، راندمان و مشارکت پیج‌شان بالاست.
قطعا بررسی تمام موارد بالا برای شما امکان‌پذیر نیست و بسیار زمان‌بر است. یکی از بهترین ‌راه‌ها این است که شما تبلیغات خود را به یک شرکت تبلیغاتی بسپارید. شرکت تبلیغاتی راز با بیش از سه هزار پیج اینستاگرامی همکاری دارد و با توجه به تجربه‌های قبلی تبلیغات با هر یک از پیج‌ها اطلاعات راندمانی دقیق و به روزی از آن‌ها دارد که به شما در راستای انتخاب بهترین پیج های اینستاگرامی کمک می‌کند. همچنین شما می‌توانید به جای تبلیغ در پیج‌های مختلف، اینفلوئنسرمارکتینگ را انتخاب کنید.
اینفلوئنسرها به دلیل داشتن تعداد بسیار زیادی مخاطبِ همدل با معرفی یک محصول یا خدمات می‌توانند بهترین نمونه تبلیغات اینستاگرام باشند.

برای موفقیت در تبلیغات اینستاگرام قبل از مکان درست برای تبلیغ کردن، زمان درست تبلیغ از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است. تا زمانیکه پیج کسب و کار شما تعداد مناسبی محتوای باکیفیت و جذاب نداشته باشد هرگونه تبلیغاتی با شکست مواجه می‌شود. اگر پست‌های پیج شما از نظر کیفیت یا تعداد از نظر کاربران قابل قبول نباشند، افراد هرگز شما را دنبال نمی‌کنند.
آژانس دیجیتال مارکتینگ راز آماده‌ی همراهی کسب و کارهای خواهان موفقیت در فروش آنلاین است. ما از صفر تا صد در کنار شما هستیم تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

مدل سازمانی

با دستیار روابط عمومی صاحب رسانه شوید
سازمان بورس و اوراق بهادار

سازمان بورس و اوراق بهادار

مرجع اخبار موثق در بازارسرمایه

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

رپورتاژ آگهی تسمینو

تسمینو

تِسمینو، پلتفرم تخصصی رپورتاژ آگهی، تولید محتوا و سفارش بک لینک

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

روابط عمومی ایران صدا

روابط عمومی ایران صدا

آرشیو تمامی برنامه های شبکه های رادیویی صدای جمهوری اسلامی ایران

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

تامین سرمایه نوین

تامین سرمایه نوین

نخستین بانک سرمایه گذاری ایران

شرکت ملی گاز

شرکت ملی گاز

https://nigc.ir

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

سازمان جهادکشاورزی

سازمان جهادکشاورزی

جهادکشاورزی استان فارس

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی

دانشگاه علوم پزشکی و بهداشتی

حمایت همگانی از مدافعان سلامت

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

نیروی دریایی ارتش

نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

توسعه یکپارچه و هماهنگ طرح منظومه های روستایی در کشور

اداره کل حفاظت محیط زیست

اداره کل حفاظت محیط زیست

حفاظت از اکوسیستم های طبیعی کشور

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

ایجاد زیرساخت و ارائه خدمات فرودگاهی و ناوبری هوایی ایمن، کارآمد و اقتصادی در کشور

اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری

اداره میراث فرهنگی و گردشگری

توسعه گردشگری مبتنی بر شرایط فرهنگی و تاریخی کشور

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

شرکت برق منطقه ای

شرکت برق منطقه ای

اجرای پروژه بهینه سازی برای بهبود و افزایش قابلیت اطمینان تبادل انرژی

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

سازمان صدا و سیما

سازمان صدا و سیما

تولیدات رسانه ملی در استان ها

فولاد اقلید پارس

فولاد اقلید پارس

پروژه آهن اسفنجی فولاد اقلید پارس

توسعه معدنی و صنعتی صبانور

توسعه معدنی و صنعتی صبانور

بزرگترین تولید کننده فرآورده های سنگ آهن در غرب کشور

موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل

ارائه خدمات نوین بانکی در راستای حمایت از تولید ملی و رونق اقتصادی بنگاه‌ها

مدل اقتصادی

پروفایل خبریت را راه بنداز
امیرحسین باقری

امیرحسین باقری

مشاور و مدرس بورس

حسین براتی

حسین براتی

پژوهشگر مسائل اجتماعی و حقوقی

پایگاه آموزشی احمد باقری

پایگاه آموزشی احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمدرضا سعیدی

محمدرضا سعیدی

پژوهشگر و فعال حوزه اجتماعی و فرهنگی

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

مهدیه کردی

مهدیه کردی

فعال رسانه ای در حوزه بازارسرمایه

میلاد شادانی

میلاد شادانی

مشاور و کوچینگ رشد فردی و سازمانی

مهدی بیرانوند

مهدی بیرانوند

نویسنده، پژوهشگر، شاعر، روزنامه نگار

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

سهیل فرخی

سهیل فرخی

فعال حوزه سلامت، ورزش و انفورماتیک

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما