حضور چندوجهی استاندار فارس در میدان، رسانه و ستاد مدیریت بحران

مشاور عالی و رئیس حوزه استاندار فارس با ارائه گزارشی تفصیلی از اقدامات دکتر حسینعلی امیری، استاندار فارس، در بازه زمانی ۲۳ خرداد تا ۵ تیر، از نقش‌آفرینی پررنگ و مسئولانه وی در مدیریت میدانی، رسانه‌ای و راهبری بحران در شرایط جنگی استان سخن گفت.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر حضور چندوجهی استاندار فارس در میدان، رسانه و ستاد مدیریت بحران

به گزارش گروه جامعه پایگاه خبری گفتمان فارس، سید احمد احمدی‌زاده با اشاره به گستره فعالیت‌های استاندار فارس در ۱۲ روز نخست بحران اظهار داشت: «دکتر امیری در این مدت با حضوری مستمر و چندوجهی که تا پاسی از شب به طول می‌انجامید، مسئولانه‌ترین نقش را در مدیریت و هدایت استان ایفا کرد. ایشان در این بازه زمانی، ۲۵ بازدید میدانی از مراکز خدماتی، بهداشتی، اقتصادی و مردمی داشت، در چهار برنامه تلویزیونی حضور یافت، ۱۵ محتوای ویدیویی در فضای مجازی منتشر کرد و ۱۰ بیانیه رسمی با محوریت حمایت از وحدت ملی و نیروهای مسلح صادر نمود و در هشت جلسه رسمی با مدیران ارشد استان، مدیریت یکپارچه بحران را هدایت کرد.»

۲۵ بازدید میدانی در مراکز خدماتی، بهداشتی- درمانی و اقتصادی

احمدی‌زاده با اشاره به حضورهای میدانی استاندار فارس افزود: «بازدید از انبار کالاهای اساسی، کارخانجات تهیه و تأمین کننده مایحتاج مردم، شرکت برق منطقه‌ای، شرکت آب منطقه‌ای، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، اداره کل راه‌آهن، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها، آتش‌نشانی و شهرداری شیراز، مراکز درمانی از جمله بیمارستان شهید رجایی، آبفای شیراز و فروشگاه‌های سطح شهر، بخشی از نظارت مستقیم استاندار بر روند خدمات‌رسانی به مردم بود.»

گفت‌وگو با مردم در مساجد، بازار و شهرک‌های صنعتی

وی ادامه داد: «استاندار فارس همچنین در مساجد شیراز، مراسم‌های مذهبی، منطقه دروازه کازرون، مجتمع بازرگانان و شهرک‌های صنعتی حضور یافت، با مردم و کسبه گفت‌وگو کرد و ضمن شنیدن مسائل، بر پایداری خدمات، توزیع عادلانه کالا و تقویت روحیه عمومی تأکید نمود.»

اقناع افکار عمومی با حضور در رسانه‌های ملی و استانی

مشاور عالی استاندار فارس با اشاره به نقش رسانه‌ای دکتر امیری در این ایام گفت: «حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه فارس، حضور در شبکه دو سیما، تولید و انتشار بیش از ۱۵ محتوای ویدیویی، گزارش خبری و گفت‌وگوی تصویری از اقدامات استانی، با بهره‌گیری از رسانه، برای اقناع افکار عمومی و ایجاد آرامش در فضای جامعه بود.»

وی افزود: «سه برنامه گفت‌وگومحور تلویزیونی با مجموع ۲۵۰ دقیقه پخش، و بیش از ۳۰۰ هزار بازدید از هر ویدیو در پلتفرم‌های مجازی استان، نشان‌دهنده گستره تأثیرگذاری پیام‌های استاندار در این بازه بحرانی است.»

تبلیغات محیطی و روایت‌سازی گرافیکی در حمایت از وحدت ملی

احمدی‌زاده همچنین از اقدامات استانداری در حوزه تبلیغات محیطی و گرافیک اطلاع‌رسان گفت و بیان کرد: «در راستای تقویت روحیه ملی، هشت طرح تبلیغات محیطی با محورهایی چون “وطن”، “اتحاد”، “حمایت از ایران” و “پشتیبانی از نیروهای مسلح” در نقاط مختلف شهر اجرا شد. همچنین ۱۵ اینفوگرافیک درباره اقدامات استاندار منتشر شد و پنج روایت گرافیکی از چهره‌های ملی و استانی در دفاع از وطن طراحی و پخش گردید.»

تشکیل کارگروه «فارس همدل» برای انسجام جبهه رسانه‌ای استان

وی با اشاره به تشکیل کارگروه رسانه‌ای «فارس همدل» در استانداری گفت: «این کارگروه با هدف انسجام‌بخشی به روایت‌های رسانه‌ای، مقابله با شایعات، و هماهنگی میان روابط عمومی دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها تشکیل شد. سه جلسه توجیهی ویژه برای روابط عمومی‌ها برگزار شد که طی آن، نحوه اطلاع‌رسانی در شرایط جنگی، خطوط قرمز امنیتی، تقویت پیام‌های انگیزشی و هماهنگی در انتشار اخبار تشریح شد.»

۳۰ مصاحبه با چهره‌های اثرگذار و ۱۰ بیانیه در حمایت از همبستگی ملی

رئیس حوزه استاندار فارس همچنین از انتشار ۳۰ گفت‌وگوی ویژه با شخصیت‌های استان در راستای تقویت همدلی، همراهی با نیروهای مسلح و مقابله با جنگ روانی دشمن خبر داد و افزود: «۱۰ بیانیه با امضای شخصیت‌های حقیقی و حقوقی تأثیرگذار استان و احزاب در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی و حمایت از وحدت ملی، همبستگی مردم و تکریم خانواده‌های شهدا صادر گردید.»

مدیریت بحران با روایت‌سازی، همدلی و حضور مستمر ممکن شد

احمدی‌زاده گفت: «تجربه این ۱۲ روز نشان داد که مدیریت بحران، با حضور، همدلی و روایت‌سازی صحیح، ممکن و مؤثر است.»

وی تصریح کرد: «بزرگترین شیرینی و نقطه امید بخش این جنگ انسجام و همبستگی ملی بود که به تعبیر استاندار محترم دفاع ملی کم‌نظیر و فوق‌العاده‌ای شکل گرفت.»

استاندار در کنار مردم؛ از کارخانه تا بیمارستان، از رسانه تا میدان

در پایان، احمدی‌زاده با تأکید بر نقش میدانی دکتر امیری گفت: «استاندار فارس در این ۱۲ روز، مدیری بود که نه‌تنها پشت میز نماند، بلکه در کنار مردم، در میدان، در بیمارستان، در کارخانه و در رسانه‌ها حضور یافت. این حضور همزمان، موجب انسجام مدیریتی، آرامش روانی جامعه و افزایش مقاومت مردم در برابر فشار روانی دشمن شد.»

::

مطالب مرتبط

مدل سازمانی

با دستیار روابط عمومی صاحب رسانه شوید
سازمان بورس و اوراق بهادار

سازمان بورس و اوراق بهادار

مرجع اخبار موثق در بازارسرمایه

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

رپورتاژ آگهی تسمینو

تسمینو

تِسمینو، پلتفرم تخصصی رپورتاژ آگهی، تولید محتوا و سفارش بک لینک

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

روابط عمومی ایران صدا

روابط عمومی ایران صدا

آرشیو تمامی برنامه های شبکه های رادیویی صدای جمهوری اسلامی ایران

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

تامین سرمایه نوین

تامین سرمایه نوین

نخستین بانک سرمایه گذاری ایران

شرکت ملی گاز

شرکت ملی گاز

https://nigc.ir

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

سازمان جهادکشاورزی

سازمان جهادکشاورزی

جهادکشاورزی استان فارس

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی

دانشگاه علوم پزشکی و بهداشتی

حمایت همگانی از مدافعان سلامت

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

نیروی دریایی ارتش

نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

توسعه یکپارچه و هماهنگ طرح منظومه های روستایی در کشور

اداره کل حفاظت محیط زیست

اداره کل حفاظت محیط زیست

حفاظت از اکوسیستم های طبیعی کشور

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

ایجاد زیرساخت و ارائه خدمات فرودگاهی و ناوبری هوایی ایمن، کارآمد و اقتصادی در کشور

اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری

اداره میراث فرهنگی و گردشگری

توسعه گردشگری مبتنی بر شرایط فرهنگی و تاریخی کشور

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

شرکت برق منطقه ای

شرکت برق منطقه ای

اجرای پروژه بهینه سازی برای بهبود و افزایش قابلیت اطمینان تبادل انرژی

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

سازمان صدا و سیما

سازمان صدا و سیما

تولیدات رسانه ملی در استان ها

فولاد اقلید پارس

فولاد اقلید پارس

پروژه آهن اسفنجی فولاد اقلید پارس

توسعه معدنی و صنعتی صبانور

توسعه معدنی و صنعتی صبانور

بزرگترین تولید کننده فرآورده های سنگ آهن در غرب کشور

موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل

ارائه خدمات نوین بانکی در راستای حمایت از تولید ملی و رونق اقتصادی بنگاه‌ها

مدل اقتصادی

پروفایل خبریت را راه بنداز
امیرحسین باقری

امیرحسین باقری

مشاور و مدرس بورس

حسین براتی

حسین براتی

پژوهشگر مسائل اجتماعی و حقوقی

پایگاه آموزشی احمد باقری

پایگاه آموزشی احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمدرضا سعیدی

محمدرضا سعیدی

پژوهشگر و فعال حوزه اجتماعی و فرهنگی

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

مهدیه کردی

مهدیه کردی

فعال رسانه ای در حوزه بازارسرمایه

میلاد شادانی

میلاد شادانی

مشاور و کوچینگ رشد فردی و سازمانی

مهدی بیرانوند

مهدی بیرانوند

نویسنده، پژوهشگر، شاعر، روزنامه نگار

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

سهیل فرخی

سهیل فرخی

فعال حوزه سلامت، ورزش و انفورماتیک

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما