حضور بازیگران در تبلیغات جای تاسف دارد!

کیهان نوشت:یکی‌، دو سالی هست که برخی از بازیگران و هنرمندان سینما و تلویزیون ترجیح داده‌اند که بخت خود را در هنرنمایی در تبلیغات بازرگانی و آگهی‌های تلویزیونی و سینمایی آزمایش کنند و با ظاهر شدن در فیلم‌های تبلیغاتی متعلق به شرکت‌ها، موسسات و نمایندگی‌های برندهای مختلف و همچنین تبلیغ کالاهای داخلی و خارجی به یک مانکن و برند آن شرکت تبدیل شده‌اند که جای تامل و تاسف دارد!
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر حضور بازیگران در تبلیغات جای تاسف دارد!

به گزارش خبرنگاران فرهنگ، هنر و رسانه گزارش خبر ، برخی از تهیه‌کنندگان این آگهی‌های تبلیغاتی با استفاده از چهره‌های سینمایی و تلویزیونی اهداف دیگری را دنبال می‌کنند؛ آنها برای اینکه نوع کالا و برند تجاری‌شان بازار گسترده‌ای را بدست بیاورد به سراغ سلبریتی‌ها می‌روند، حتی دنبال هنرمندانی می‌روند که اهل اجرای نقش در آگهی‌های بازرگانی نیستند و در واقع با تطمیع مالی بیشتر، آنها را فریب می‌دهند.

به هرحال برخی از این هنرمندان در نقش‌هایی بازی کرده‌اند که برای مردم ما شاخص بودند و هرگز پذیرفتنی نیست که این هنرمند در یک کاراکتر تبلیغاتی ظاهر شود.

به همین دلیل هم می‌بایست ضوابطی تعیین شود تا به نوعی از حضور هنرمندان مطرح در آگهی‌های تبلیغاتی و بازرگانی ممانعت شود، در واقع این حرکت و ممانعت از حضورشان در آگهی‌های تجاری می‌تواند به نفع سلبریتی‌ها و هنرمندان باشد و می‌تواند از تخریب چهره‌شان جلوگیری کند تا همچنان برای مردم محبوب بمانند. نماد یک کالا شدن در فیلم‌های تبلیغاتی و آگهی‌های بازرگانی شخصیت هنرمند را بسیار مخدوش می‌کند، بنابراین بایستی دلسوزانه و متعهدانه با این معضل برخورد کرد.

مدیران و مسئولانی که در خصوص آگهی‌های بازرگانی در سینما، تلویزیون و فضای مجازی تصمیم‌گیرنده هستند یادشان باشد که یک هنرمند یک‌شبه ساخته نمی‌شود بلکه سال‌ها ممارست را پشت سر گذاشته است و تلاش‌های فراوانی می‌شود تا یک هنرمند به جامعه تحویل داده شود، بنابراین بهره‌گیری از هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون می‌تواند لطمات فراوانی به داشته‌های فرهنگی و هنری ما بزند و از طرفی هم چهره‌های معروف تلویزیون و سینما هم تخریب می‌شوند.

امیدواریم هنرمندان ما با آگاهی از این موضوع و شناخت واقعیت‌ها در حفظ ارزش‌ها و سرمایه‌های هنری‌شان که براحتی بدست نیامده بکوشند و به خود بیایند و فریب شرکت‌های تبلیغاتی را نخورند که در نهایت خودشان دچار مشکل خواهند شد و نزد مردم بی‌ارزش خواهند شد! آگهی پیشه شدن برای کسانی که جزو چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون نیستند و این شغل، آغاز راه کسب و کار آنها بشمار می‌رود خوب هست و مردم هم به نوعی آنها را در آگهی‌های تجاری و فیلم‌های تبلیغاتی بازرگانی بهتر می‌پذیرند، که لازم هست تهیه‌کنندگان فیلم‌های تبلیغاتی بدنبال اینگونه افراد بروند نه برای صید سلبریتی‌ها و هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون تور پهن کنند.

مدل سازمانی

با دستیار روابط عمومی صاحب رسانه شوید
سازمان بورس و اوراق بهادار

سازمان بورس و اوراق بهادار

مرجع اخبار موثق در بازارسرمایه

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

رپورتاژ آگهی تسمینو

تسمینو

تِسمینو، پلتفرم تخصصی رپورتاژ آگهی، تولید محتوا و سفارش بک لینک

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

روابط عمومی ایران صدا

روابط عمومی ایران صدا

آرشیو تمامی برنامه های شبکه های رادیویی صدای جمهوری اسلامی ایران

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

تامین سرمایه نوین

تامین سرمایه نوین

نخستین بانک سرمایه گذاری ایران

شرکت ملی گاز

شرکت ملی گاز

https://nigc.ir

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

سازمان جهادکشاورزی

سازمان جهادکشاورزی

جهادکشاورزی استان فارس

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی

دانشگاه علوم پزشکی و بهداشتی

حمایت همگانی از مدافعان سلامت

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

نیروی دریایی ارتش

نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

توسعه یکپارچه و هماهنگ طرح منظومه های روستایی در کشور

اداره کل حفاظت محیط زیست

اداره کل حفاظت محیط زیست

حفاظت از اکوسیستم های طبیعی کشور

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

ایجاد زیرساخت و ارائه خدمات فرودگاهی و ناوبری هوایی ایمن، کارآمد و اقتصادی در کشور

اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری

اداره میراث فرهنگی و گردشگری

توسعه گردشگری مبتنی بر شرایط فرهنگی و تاریخی کشور

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

شرکت برق منطقه ای

شرکت برق منطقه ای

اجرای پروژه بهینه سازی برای بهبود و افزایش قابلیت اطمینان تبادل انرژی

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

سازمان صدا و سیما

سازمان صدا و سیما

تولیدات رسانه ملی در استان ها

فولاد اقلید پارس

فولاد اقلید پارس

پروژه آهن اسفنجی فولاد اقلید پارس

توسعه معدنی و صنعتی صبانور

توسعه معدنی و صنعتی صبانور

بزرگترین تولید کننده فرآورده های سنگ آهن در غرب کشور

موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل

ارائه خدمات نوین بانکی در راستای حمایت از تولید ملی و رونق اقتصادی بنگاه‌ها

مدل اقتصادی

پروفایل خبریت را راه بنداز
امیرحسین باقری

امیرحسین باقری

مشاور و مدرس بورس

حسین براتی

حسین براتی

پژوهشگر مسائل اجتماعی و حقوقی

پایگاه آموزشی احمد باقری

پایگاه آموزشی احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمدرضا سعیدی

محمدرضا سعیدی

پژوهشگر و فعال حوزه اجتماعی و فرهنگی

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

مهدیه کردی

مهدیه کردی

فعال رسانه ای در حوزه بازارسرمایه

میلاد شادانی

میلاد شادانی

مشاور و کوچینگ رشد فردی و سازمانی

مهدی بیرانوند

مهدی بیرانوند

نویسنده، پژوهشگر، شاعر، روزنامه نگار

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

سهیل فرخی

سهیل فرخی

فعال حوزه سلامت، ورزش و انفورماتیک

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما